مصاحبه آرشیو خبر ها
قهرمانی جام جهانی با اسپانیا و دو سال با یوونتوس محشرترین چیزهای زندگی ام بود ، بازگشت به تورین رویایی است !

قهرمانی جام جهانی با اسپانیا و دو سال با یوونتوس محشرترین چیزهای زندگی ام بود ، بازگشت به تورین رویایی است !

مهاجم 31 ساله ی سویا اعتراف می کند که عاشق این است که به سری آ‌ برگردد، اعتقاد دارد که پل پوگبا یک فصل دیگر در سری آ‌ خواهد ماند. فرناندو یورنته تنها خاطراتی شیرین از زمان حضورش در یوونتوس دارد و با کمال میل در صورتی که فرصتی باشد به یوونتوس باز خواهد گشت، ار در سال 2013 با انتقالی آزاد به یووه پیوست و بعد از کسب دو قهرمان لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی سوپرکاپ به سویا پیوست، وی در 66 بازی 23 گل زد، در گفت و گو با توتواسپورت گفت:

 

بازگشت به یوونتوس؟ من در حال حاضر تنها به پایانی خوب در این فصل با سویا فکر می کنم، اما نمی توانید پیش بینی کنید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و هیچ چیز را در فوتبال نمی توان رد کرد. راستش را بخواهید نمی دانم که آیا بازگشت به یوونتوس ممکن خواهد بود یا نه، اما اگر اتفاق بیفتد رویا خواهد. من دو فصل محشر را در یوونتوس گذراندم و جام های زیادی فتح کردم، زمان حضورم در یوونتوس و فتح جام جهانی به همراه اسپانیا دو زیباترین چیزهایی است که در تمام دوران حرفه ایم برایم رخ داده است.

 

شیرشاه در مورد دوست صمیمی اش پوگبا هم صحبت کرد:

 

اگر پوگبا در یوونتوس بماند متعجب نخواهم شد، پل در یوونتوس بسیار خوشحال است و تیم های خیلی کمی در جهان هستند که به اندازه ی یوونتوس بزرگ باشند، من زیاد با پل صحبت می کنم، اما در مورد آینده اش بحث نمی کنیم، این یک چیز شخصی است. از شکست یوونتوس برابر بایرن اذیت شدم اما بوفون راست می گوید، آنها تا دو سال آینده قهرمان خواهند شد، از دسامبر به بازگشت یوونتوس ایمان داشتم، اما خرافاتی نیستم! من اخیرا به عنوان توریست به تورین آمدم، کیه لینی را دوباره دیدم و خیلی از دوست هایم که در شهر جا گذاشته بودم...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: